Dublines

Det här inlägget skulle jag vilja tillägna syster Johanna.
Hej Johanna!

Jonnaponna


Kommentarer
Postat av: Lundipundi

Ytterst spännande bild, måste jag säga..

2007-10-15 @ 16:53:56
Postat av: Sofia

Jag vet. Är vi inte lika?

2007-10-15 @ 19:27:43
Postat av: Lundipundi

Ja, hon har ju absolut stulit ditt patenterade ansiktsuttryck. Typ så där du brukar se ut när du är riktigt lycklig..eller möjligtvis rädd.

2007-10-16 @ 08:19:58
Postat av: Sofia

Eller möjligen arg? Du har nog inte sett mig arg.. du armt lyckliga sate..

2007-10-16 @ 10:42:45
Postat av: Lundipundi

Nä, det har jag nog inte gjort. Men jag tror nog det går att ordna. Jag är nämligen grymt bra på att vara dryg. Det är en medfödd gåva som jag inte använt i sin forna utstreckning på ett tag.

2007-10-16 @ 11:45:57
Postat av: Sofia

Okej, men då har du ju nånting att göra nu.
Har du kommit på en bra plan för Godzilla än förresten? Hon kanske är singel och förväntansfull på lördag.

2007-10-16 @ 13:58:48
Postat av: Lundipundi

Jag vet inte vad jag ska göra. Synd att det inte är halloween, för då kunde jag klä ut mig men nu krävs mer drastiska metoder. Johanna erbjöd sig att göra bitch-blicken i hopp om att skrämmas, så jag hoppas på det. Annars kanske jag skulle låtsas vara ett riktigt sexistiskt äckel och bara säga en massa snusk. Då bör hon ju bli lite avtänd tycker jag..

2007-10-16 @ 15:18:49
Postat av: Sofia

Ja jag hörde att Johanna skulle göra det.
Men snusk skrämmer nog inte henne, hon är nog ett sexistiskt äckel själv så då blir hon bara mer tänd. Du får säga att du avlagt ett kyskhetslöfte. Då måste hon ju acceptera ditt beslut..

2007-10-16 @ 15:28:16
Postat av: Lundipundi

Jo, det vore ju en idé..men det funkar nog inte. Det enda hon säger om och om igen är "jag tänker inte ha sex med dig, för jag har pojkvän" (inte för att jag har frågat), så om jag skulle ljuga ihop ett kyskhetslöfte så skulle hon nog ändå klänga. Dessutom skulle hon ju skjuta mig om hon såg mig med någon annan senare, om nu så skulle bli fallet. Nä, jag tror nog helt enkelt att vi får ta till våld. Vi letar upp en King Kong och låter dem slåss till döden. En King Kong bör ju ha större chans än en otränad Godzilla..

2007-10-16 @ 16:08:10
Postat av: Sofia

Du har försatt dig i en riktigt förfärlig situation måste jag säga. Fungerar inte kyskhetslöftet så gissar jag att det inte fungerar att säga att du är upptagen heller. I dagens läge är det dessvärre lättare att hitta en dvärg än en King Kong. Sup henne dyngrak och se till att hon blir utkastad!

2007-10-16 @ 16:17:49
Postat av: Lundipundi

Ja, det är förfärligt! Synd att jag inte kan blogga om detta, för jag känner att det skulle kunna bli så otroligt bra. Attans Godzilla! Men jag får göra ett försök att kasta den där dvärgen på henne nästa Tranan och om det inte funkar så får jag helt enkelt skicka dig och Johanna på träningsläger så ni kan mota bort den när den närmar sig. Ni kan t.o.m få betalt..

2007-10-16 @ 16:36:04
Postat av: Sofia

Träningsläger låter bra. Speciellt med betalning. Skulle jag vilja, så skulle jag nog kunna mota bort henne ändå. Men det skulle troligen resultera i att någon av oss dör. Antingen tar hon självmord, eller så dödar hon dig, mig eller någon annan som jag skulle skylla på. Men satsa på dvärgen i första hand. Jag tror att det blir bra..

2007-10-16 @ 16:40:53
Postat av: Lundipundi

Död på andra än Godzilla vill vi ju helst undvika, speciellt om det gäller någon av oss, så jag kör på dvärggrejen först. Sen får vi utvärdera den aktionen och fortsätta därifrån om det skulle bli ett "mission failed". Men aldrig skall vi ge upp! Aldrig skall vi svika! Aldrig skall vi ha sexuellt umgänge med Godzilla..

2007-10-16 @ 16:46:51
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHA xD ''hej johanna'' hahaaha

men komigen... :) den bilden är ju lite datagjord. Du har ju blekt tänderna och gjort nåt med ögonen :P.. om inte så har du är jätte fin ögonfärg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback