Meningen med att blogga

Jag har funderat lite över meningen med att blogga. Ja, jag ägnade säkert 4 minuter åt det. Minst.
Vissa bloggare har ju en blogg för att blogga i för att deras bloggande uttjänar ett syfte.
Man kanske skriver om något man är intresserad av, något man brinner för.
Det kanske finns ett budskap som man vill nå fram med.
Ta fram fakta eller rykande nyheter.
Skriva om alla händelserika händelser som händer i livet just nu.
Man kanske helt enkelt har en jäkligt bra anledning till att ägna tid åt sin blogg, och förse världen med texter som läsare så ivrigt väntar på att få läsa.
Eller så är man som jag. Enda anledningen till att jag skriver, är nog för att visa att Sofia Larsson fortfarande lever. Jag existerar som human människa.

Kommentarer
Postat av: Dagh's Jocke

Jag tror att meningen med att blogga är att få kommentarer och känna sig uppskattad. Därför förtjänar du en sådan nu. En kommentar alltså.

2007-09-08 @ 12:06:26
Postat av: Lundipundi

Här kommer en till. Enbart i uppmuntringssyfte då förstås.

2007-09-10 @ 14:46:28
Postat av: Sofia

Tack, det behövs.

2007-09-10 @ 15:42:58
Postat av: Lundipundi

Börjar bli dags att skriva något snart va? Jag, fansen och min osynlige hamster Hubert väntar med spänning.

2007-09-11 @ 08:16:54
Postat av: Sofia

Johanna påpekade igår att mitt liv är som en dokusåpa. Ändå har jag inget att skriva.. fan.

2007-09-11 @ 09:43:38
Postat av: Lundipundi

Det kommer, det kommer. Skala en morot och lägg den framför dig, så har du en lite morot att kämpa för. Smell the carrot, baby!!

2007-09-11 @ 12:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback